| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
fln@smorumnet.dk
Indmeldt: 19. Sep 2007 Indlæg: 19
|
Skrevet: Lør Mar 21, 2009 1:28 pm Emne: IP Telefoni |
|
|
Det er sku for groft.......
Her til morgen forsøger min søster at ringe til os men forgæves, hun får denne besked - "Nummeret de har kaldt eksistere ikke" - det er simpelt hen total til grin.
Vores IP telefon har virket mere eller mindre med diverse genstart af modem siden vi fik Family Mix men det her er sku for langt ude........
Kundeservice hos Canal Digital vil "prøve at fikse det" en gang i næste uge ?
Hvad fan... er det for en service da det er her og nu telefonen skal virke !
Nielsen |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Olsen
Indmeldt: 27. Feb 2008 Indlæg: 12 Geografisk sted: Solbærvangen
|
Skrevet: Søn Mar 22, 2009 9:49 pm Emne: |
|
|
Jeg spurgte til det dengang vi var til "Det store undskyldningsmøde" i kulturhuset, og fik en forklaring om "udfald i signalet" som skulle få telefondelen i kabelmodemmet til at falde ud.
Det passer måske også meget godt sammen med den "servicegennemgang" af hele kabelnettet og de eventuelle opgraderinger og reperationer der bliver foretaget.
Men, det er selvfølgelig ikke optimalt. Det er derfor jeg stillede spørgsmålet i sidste uge. Hvis alle/mange (jeg har slet ingen ide om hvor mange der har IP telefoni) har problemet kunne det være at vi kunne lokke nogen til at arbejde på en løsning.
Jeg er helt klar over at IP telefoni ikke er ligeså stabilt som gammeldags kabeltelefon, men jeg syntes nu at de daglige udfald er lige i overkanten og håber at der findes en løsning.
Især irriterende hvis vedkommende der ringer op tror man ikke er hjemme - man kunne jo gå glip af en gratis middagsinvitation
Per |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
F1mule bm
Indmeldt: 04. Jun 2005 Indlæg: 59 Geografisk sted: Smørum
|
Skrevet: Søn Mar 22, 2009 11:57 pm Emne: |
|
|
| Olsen skrev: | Jeg spurgte til det dengang vi var til "Det store undskyldningsmøde" i kulturhuset, og fik en forklaring om "udfald i signalet" som skulle få telefondelen i kabelmodemmet til at falde ud.
Det passer måske også meget godt sammen med den "servicegennemgang" af hele kabelnettet og de eventuelle opgraderinger og reperationer der bliver foretaget.
Men, det er selvfølgelig ikke optimalt. Det er derfor jeg stillede spørgsmålet i sidste uge. Hvis alle/mange (jeg har slet ingen ide om hvor mange der har IP telefoni) har problemet kunne det være at vi kunne lokke nogen til at arbejde på en løsning.
Jeg er helt klar over at IP telefoni ikke er ligeså stabilt som gammeldags kabeltelefon, men jeg syntes nu at de daglige udfald er lige i overkanten og håber at der findes en løsning.
Især irriterende hvis vedkommende der ringer op tror man ikke er hjemme - man kunne jo gå glip af en gratis middagsinvitation
Per |
I hvilket område bor i som har telefoni problemer og hvordan virker jeres internet med ping tider osv..
Hvem er jeres teleoperatør A+ eller CD
Jeg bor i Nøddelunden har ikke problemer med CD  _________________ //F1mule |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Olsen
|
Skrevet: Man Mar 23, 2009 1:43 pm Emne: |
|
|
Jeg har ikke undersøgt ping tider mv. men syntes generelt at internetopkoplingen fungerer godt og lever op til den lovede hastighed.
Jeg har selvfølgelig lagt mærke til at andre udbydere sænker deres priser (eller leverer højere hastighed til samme pris) og at dette endnu ikke er sket her...
Jeg har Internet og telefoni gennem Canal Digital (og det er vist cybercity/sonofon der håndterer telefonidelen)
Jeg bor i Solbærvangen og hører til i den kæde der hedder "fiber Vestre Tvillinggård"
Per. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
fln@smorumnet.dk
|
Skrevet: Tirs Mar 24, 2009 9:24 am Emne: |
|
|
Jeg bor i Nøddelunden.
Nu har vi tirsdag kl. 09.30 og vores IP telefon virker stadig ikke.
Når man ringer til os får man denne besked "Telefonnumret eksisterer ikke" nu har vi haft dette telefon nummer siden krigen (næsten) og numret har altid virket også da vi overgik til IP telefoni ifb. med overgang til Family Mix hos CD men nu virker nummeret ikke mere.
Dette er simpelt ikke godt nok fra CD side at der skal gå så lang tid fra man fejlmelder til man er oppe at køre igen.
Jeg måtte selv igår mandag tage kontakt til CD kundeservice for at høre hvordan det går med vores for os store problem ikke at have en telefon der virker og fik den besked at man skam arbejder på sagen.
Vi har CD som teleoperatør og hastighed samt stabilitet lever nogen lunde op til forventningerne med diverse genstart af modem ind imellem. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Olsen
|
Skrevet: Tors Apr 02, 2009 8:57 pm Emne: |
|
|
Nu er der gået mere end 1½ uge uden udfald.
Måske vi går mod bedre tider.
Per. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
fln@smorumnet.dk
|
Skrevet: Lør Apr 04, 2009 8:07 am Emne: |
|
|
I torsdag var der igen hul igennem vores telefon så det tager åbenbart sin tid med CD at udbedre diverse fejl men det skal måske siges at Sonofon var sidste led i kæden så måske var det derfor det tog sin tid.
CD lovede at holde os opdateret med forløbet men jeg har til dato intet hørt fra CD, total dårlig stil fra CD - Kundeservice. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|