Æv, jeg hader fejl..

Har du fejl på dit TV er det en god idé at kigge forbi YouSee's hjemmeside.

Kalenderen

Kontortid, kom og snak med bestyrelsen.

19:00 Bestyrelsesmøde

Kontortid, kom og snak med bestyrelsen.

19:00 Bestyrelsesmøde

Kontortid, kom og snak med bestyrelsen.

19:00 Bestyrelsesmøde

Fejlmelding når ...

Dansk Kabel TV (DKTV) er servicepartner i Smørum Kabelnet, men de skal rekvireres igennem YouSee. 

Udpluk af serviceaftalen mellem YouSee og Smørum Kabelnet som har følgende vilkår, når det gælder for medlemmerne direkte:

 

  • Ved pludselig opståede fejl, der berører hele anlægget eller væsentlige dele af anlægget, er DKTV forpligtet til at påbegynde fejlretning inden 4 timer
  • Ved pludselig opståede fejl, der afbryder signalforsyningen til flere end to abonnenter, eller ved udfald af et ”must-carry” program er DKTV forpligtet til at påbegynde fejlretning samme dag
  • Ved fejl, som ikke afbryder signalforsyningen, og hvor det fortsat er muligt at følge alle udsendelser eller ved udfald af et enkelt ikke ”must-carry” program, vil fejlretning blive påbegyndt hurtigst muligt og inden 12 timer
  • Ved fejl, der berører én eller to abonnenter, vil fejlretning blive påbegyndt hurtigst muligt og inden 2 arbejdsdage
  • Servicekontrakten omfatter udbedring af fejl på stikledningsinstallationer frem til og med 1. stikdåse hos den enkelte bruger.
  • Fejl på stikledningskabler er omfattet, dog ikke udgifter til opgravning på privat grund i forbindelse med evt. udskiftning af kablet.
  • Kontrakten giver ret til at rekvirere DKTV til at foretage tjek af den komplette husinstallation med henblik på at rådgive medlemmerne i forbindelse med eventuelle problemer med modtagelsen. Rekvirering af husinstallationstjek kan foretages af det enkelte medlem (ring til YouSee, og fortæl at vi i Smørum Kabelnet har en speciel aftale, hvor husinstallationtjek er gratis VIGTIGT Hvis iYouSee konsulenten påstår at det koster penge, skal du bede dem at læse alle informationerne som de har på deres skærm) eller af Anlægsejer, f.eks. i forbindelse med en kampagne, der omfatter hele eller dele af anlægget. Selve husinstallationstjekket er indeholdt i serviceprisen, hvorimod udbedring af eventuelle fejl foretages efter regning eller tilbud direkte til det enkelte medlem med mindre andet aftaltes(hvis der er interne fejl, skal du få et tilbud og selv betale for udbedring) .
  •  

 

Er der fejl på DIN installation og DU ønsker at få den udbedret vil det fremgå af Opens external link in new windowdenne pris side hvad det koster.

 

Åbningstider : kundeservice tlf 70 70 40 40

Mandag - Fredag

8.00 - 20.00

Lørdag & Søndag

10.00 - 20.00

Juleaften & nytårsaften samt 1 januar.

Lukket

Bestyrelsens drifttelefon

Steen Eget kontaktes på tlf 23 60 57 98

 © Smørum Kabelnet   Se adresse under kontakt information    2765 Smørum

TYPO3 CMS & WEBDESIGN - WWW.T3CMS.DK